Licznik odwiedzin :)

sobota, 1 października 2016

#58 Jubileusz Szkoły wywiad Moniki Sajak

Wywiad z panią Beatą Gancarek (panieńskie Wiśniewska) absolwentką naszego liceum, wychowanką pani mgr. Danutną Bednarczuk – nauczycielki biologii.
P: Z którego rocznika jest pani absolwentką?
            O: 1985
P: Co panią sprowadza na 70-lecie naszej szkoły?
            O: Jubileusz i oczywiście chęć spotkania się z koleżankami i kolegami.
P: Co pani najbardziej ceniła w tym liceum?
            O: (po chwili zastanowienia) Przede wszystkim chęć nauki, poznawania.
P: A czy były takie przypadki, które się pani nie podobały podczas nauki w Chrobrym?
            O: Nie. Nie pamiętam takich.
P: Czym aktualnie się pani zajmuje?
            O: Teraz jestem logopedą.
P: Czy pani pokolenia również uczęszczali bądź uczęszczają do tej szkoły?
            O: Nie, bo nie mieszkam tu, wyjechałam ze Szprotawy. Mieszkam we Wrocławiu.
P: Jakie jest pani najlepsze wspomnienie z czasów licealnych?
            O: (z ekscytacją) Właśnie wspominałam z koleżanką ostatnio, bo oglądałyśmy kroniki i były obchody patrona szkoły, gdzie były takie korowody, przebieraliśmy się. Dużo wspominałyśmy, oglądałyśmy zdjęcia z kronik, także to mi utkwiło.
P: Co pani sądzi o przebiegu i organizacji tego przedsięwzięcia?
            O: Fajne przedsięwzięcie, bo dawno się nie widziałam ze wszystkimi, nie miałam okazji, przyjeżdżam tutaj do rodziny, ale jakoś nie udało się spotkać – a tu jest właśnie ta okazja, by się wspólnie spotkać.

P: Dziękuję bardzo za odpowiedzenie na pytania 

(wywiad przeprowadziła Monika Sajak)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz